Saturday 22 January 2011

Chiftele de curcan la cuptor

English version


Ingrediente:

  • piept curcan 500g
  • 1 ou sau 2 galbenusuri daca pregatiti pentru un copil cu varsta sub 1 an
  • 1 lingura rosii pasate/pasta tomate/bulion
  • 1 lingura pasta de ardei dulce
  • 1 ceapa medie
  • usturoi dupa gust
  • pesmet 2 linguri
  • patrunjel proaspat


Toate ingredientele in afara de pesmet se mixeaza la robot/blender


Se adauga pesmet


Se pune apa la fiert cu putina sare si cand incepe sa fiarba se adauga chiftele formate


Se lasa la fiert la foc mic pana cand se ridica la suprafata, aproximativ 2-3 min, apoi se scot intr-un castron


Se tapeteaza tava de la cuptor cu hartie de copt, peste chiftele din catron se adauga 1 lingura de ulei si se pun la cuptor la grill


Se lasa la foc mediu pana cand se rumenesc

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

7 comments:

  1. Multumesc de vizita! Asta este cea mai vizitata reteta :) cand am gandit-o, am vrut sa iasa ceva care sa nu fie prajit cum se fac de obicei chiftelele.
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Suna bun! asta o sa incerc si eu :)

    ReplyDelete
  3. eu am incercat si mergfara sa le mai fierbi. se pun direct la cuptor si se fac si asa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru vizita!
      Asa este, merg si fara, eu am facut cred ca de 2 ori asa, in rest direct la cuptor, fie asa rotunde, fie chiftelute normale. Initial m-am gandit intai sa le tin fierb putin si apoi la cuptor ca sa fiu sigura ca se fac bine, fetita era mai mica si vroiam sa ma asigur ca ii dau carne preparata suficient de bine, dar fiind vorba de carne de pasare, cred ca e suficient doar la cuptor.
      O zi buna!

      Delete
  4. foarte gustoase si sanatoase. le-am facut si din carne de vita, fara sa le mai fierb. Mi-a fost frica ca nu se vor face (nefiin fierte) dar s-au copt foarte bine.

    ReplyDelete
  5. Tocmai din cauza aia le-am fiert inainte putin insa se fac f bine si fara fierbere prealabila. Ma bucur ca ti-au placut!
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete

Trimiteţi un comentariu