Monday 8 August 2011

Salam de biscuiti delicios (de post)


Ingrediente:

  • 750ml lapte de soia simplu sau cu aroma de vanilie
  • 3 linguri cu cacao sau mai mult dupa preferinta
  • zahar dupa gust (desi in poza apare zahar eu am folosit miere proaspata de salcam)
  • esenta de vanilie
  • 150g nuci maruntite la robot
  • 800g biscuiti simpli
  • 50g nuca de cocos 
  • 1 cana mare cu cafea fara cofeina

Jumatatea din cantitatea de biscuiti se toaca marunt la robot iar restul cu mana in bucati mai mari. Nuca maruntita se amesteca cu biscuitii

Separat se pune pe foc laptele de soia, se adauga cele de 3 linguri de cacao si se lasa pana la dizolvarea completa. Se adauga cafeaua fara cofeina pregatita separat si se aromatizeaza cu esenta de rom.

Se lasa la racit, apoi se adauga miere dupa. Atentie nu adaugati miere in compozitii care depasesc 40 grade Celsius pentru ca se altereaza proprietatile mierii. Se omogenizeaza pana se dizolva complet mierea si apoi se adauga biscuitii amestecati cu nuca

Se lasa compozitia obtinuta la odihnit aproximativ 30min si apoi se ruleaza in forma de salam pudrat cu nuca de cocos. Eu pentru ca am pregatit aceasta reteta pentru picnic, am facut portii individuale :)


Se tine la rece pana la servire. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu