Thursday 3 November 2011

Medalion de legume (ca la IKEA)


Cand mergem la IKEA sa mancam singurul fel de mancare care ne place este somonul cu medalion de legume. Sunt innebunita dupa acele medalioane, asa ca le-am facut si acasa. Am gasit o reteta si am adaptat in functie de ingredientele pe care le am de obicei in casa. Pentru reteta originala, accesati acest link

Ingrediete:

  • 300g broccoli
  • 1 ceapa
  • 15ml ulei
  • 2 linguri de unt
  • 60g mozzarella
  • 120g cartofi
  • 1 ou
  • 2 linguri pesmet
  • 2 linguri lapte
  • sare, piper si alte condimente la alegere

Cartofii se fierb pana se inmoaie, broccoli se fierbe 10min iar ceapa se caleste usor in unt. Se pun toate ingredientele la robot si se formeaza o pasta. Aici este alegerea fiecaruia, le puteti pasa si la furculita daca va plac bucatile mai mari
Se adauga sare, piper, mozzarella taiata marunt sau rasa. Se ung forme cu unt, de preferinta forme care stiti ca nu se lipesc si se aseaza compozitia.

Preincalzim cuptorul la 190 grade si lasam la copt pentru aproximativ 30min pana cand se rumenesc usor. Le puteti lasa si mai mult daca va plac mai arse. Se servesc drept garnitura, noi le-am servit alaturi de ciocanele de pui in sos de catina si salata de sfecla rosie cu hrean. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu