Friday 17 May 2013

Paine cu tarate (II)



Ingrediente:
  • 750g faina alba 000
  • 50g faina de secara
  • 200g faina integrala de grau
  • 150g amestec de tarate de grau si Fibre Tranzit
  • 2 plicuri de drojdie uscata(14g drojdie uscata)
  • 600ml apa calduta 
  • 2 linguri de zahar brun
  • 1 lingura de sare
  • 3 linguri de ulei de porumb
Imi place aproape de fiecare data cand fac paine sa folosesc diferite combinatii. Acum am incercat o paine cu un aport mai mare de tarate. Intr-un castron incapator amestecam cele 3 tipuri de faina, taratele si drojdia uscata. Intr-o cana dizolvam sarea, zaharul cu apa calda si turnam peste ingredientele uscate adaugand in jur de 600ml de apa calduta. Eu am mai adaugat in plus de cele 600ml, 3 linguri de apa. Incepem sa omogenizam, apoi adaugam treptat uleiul framantand aluatul. Asa cum am mai spus si la cealalta paine cu tarate, o sa obtinem un aluat omogen, mai dur decat un aluat de paine din faina alba.

Se lasa la dospit la un loc cald timp de 1h dupa care se dau forme painicilor dupa preferinta, eu am facut mai multe paini de dimensiuni medii-mici pe care le-am lasat la dospit 30min. Se lasa painea la copt in cuptorul preincalzit la 200 grade Celsius pana ce se rumenesc frumos.
Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

1 comment:

  1. Arata foarte bine si este foarte sanatoasa...mertia incercata cu siguranta :)

    ReplyDelete

Trimiteţi un comentariu